2010/09/24

Kibújt Zaján

2010 szeptember 12-én, majdnem 4 órakor, megszületett a testvérem, Deji-Nagylaki Zalán-és még mindig nem tudom hogy mindegy az hogy kibújt azzal hogy megszületett, azért én úgy mondom hogy kibújt, s utána megkérdem megszületett, s hogy bújt ki? -na ezt nem értem, végül is azt se hogy került oda be, mindegy most.Én éneapukával voltam a játszótéren, s egyszer csak haza kellett menjünk, éneana megpuszilt, s mondta legyek szófogadó, s majd találkzunk mert most kell menjenek a doktorházba, mert jön ki Zaján.
Én már nagyon vártam hogy jöjjenek haza, igaz közben voltunk éneapával a játszótéren, a játszóházba, s még a cirrkuszi állatokat is láttam-elefántot, fokát, zebrát amit még sose láttam. Ja, és kaptam meglepetést is Zajántól-egy igazi robotot, ami jár, és lő, és világit, és azt mondja "Fájer" :-). Aztán hazajöttek éneanáék és Z.olyan picurka, hogy nem is tudom megfogni, megpuszilom, választom ki a pampers-et-a csirkéset szeretem a legjobban, szoktam neki csörgözni is, de azt se értem miért mondják hogy rossz vagyok, hogy kiabálok, eddig is ilyen voltam, lehet hogy azért mert Z. nem mond semmit :-(.....Még.


Fél órás baba

Itt már két hetes