2011/03/02

H-Láz, köhögés, himlö

Hát már a múlt hét óta nem voltam oviban, mert beteg vagyok, vannak pattanásaim, amik nagyon viszkettek, mert mostanra már nem érzem annyira, édeszanya mind kente valami fehér valamivel, amit én bekentem a szemembe és sirtam. És kaptam kúpot is a fenekembe, pedig nem vagyok bébi, nem szerettem de nem is éreztem hova ment.Aztán itthon ültem, nem voltam az udvaron se, fürödni se, csak játszottam s volt Bodrinak a szülinapja, s csináltam a tapétából piros pontokat hogy adjam oda az ovó néninek mikor megyek majd oviba. Zalánnal is játszom mondom neki hogy kacagjon és ő kacag, és eszem meg a pürécskéjét mert ő nem szereti. Édeszapa el volt menve messze, nagyon hiányzik, és az este játszottunk bábszinházast. Ja, kaptam egy gyerekeknek való mikrot, piros, a bálból.