2011/04/08

H-Édesapuka szülinapja volt

Március 26-án voltunk mamáéknál, ebédeltünk, néztünk rajzfilmet, megnéztük ha tojtak a tyúkok, az nagyon fontos mert akkor kapunk tojit, s van amit együnk reggelire.Este hazajöttünk s elkezdtünk sütni édeszanyával rétest-túrósat is, meggyeset is amit Fórika Dávid óvodás kispajtásomnak az anyukájától kaptunk mikor náluk voltunk Sáromberkén. Édeszanya azt mondja én vagyok a legügyesebb szakács, úgy segitek neki ha sütni-főzni kell, mégis nem értem miért nem akar venni nekem olyan főzőkét amilyen az oviban van-azt mondja az lányoknak való.
Sütöttünk tortát is, de se nem dinoszaurusz, se nem elefátost, pedig én olyat szerettem volna, ezen csak tejszinhab volt és a kedvenc pici szines cukorkáim a piros üzletből- azaz a Kajfiból. Aztán vasárnap reggel vágtunk sok zöldséget hogy legyünk erősek, s csináltunk salit. Este jöttek Mirunaék, s mi bebújtunk a kúckomba s megettünk egy tányér reszelt múrkot.
Édesapuka kapott ajándékba olyan borotválkozos dolgokat hogy ne szúrjon mikor puszil meg, s flekken s kolbisütő fogókat.Ja és most édesapuka 36 éves, olyan mint egy madár és olyan hogy lenn a hasa,azaz hatos és édesanya 32-ő is madár és hattyú. Ez azért mondom most a legeslegjobban számolni szeretek, mikor a számban van az étel is, akkor is-morogok és számolok közben.