2011/07/29

H-Rákóczy lépcső és román lovag?!

Hazajöttünk mamáéktól, és Évi mamáéktól is, már alig vártam hogy érjek haza ezt el kell mondani mert nagyon rég nem játszodtam M-val.Ő is a mamájánal volt vakáción, én is, és mikor hazaértünk akkor szaladgáltunk, versenyeztünk, és lepkét fogtunk az uborkánba amit édesanya adott, és Z-nak volt benne a bébiétele.
Azt mondta édesanya egy nap hogy megyünk kirándulni, én azt hittem hogy a hegyre mint Boribon, de ő azt mondta nem, hanem Segesvárra, és fogunk látni lovagokat, ahogy dobolnak.OK, készitettünk szendvicset, mintha piknikre mennénk, tettünk sárgadinnyét is feldrabolva, mintha strandra mennénk, és beültünk a kicsi autóba, azt se tudtam miért mert édesapuka kellett volna vigyen. Mindegy, gyorsan ment édesanya, és leparkoltunk a fehér üzlet előtt ahol játszóház is van, de oda nem mentünk be.
Jó volt az úton, láttam gólyákat is, csak kellett hallgatni, mert édesapuka beszélt a telefonon, sokszor, és mikor odaértünk mentünk felfele a várba egy utcán.Aztán megérkeztünk olyan volt mint a Budai vár vagy mint Szentendre, és én mind vártam hogy jöjjenek a lovagok, de azok csak álltak ott, mutatták a kardokat s a nyilokat. Voltunk egy templomba is, de onnan gyorsan ki akartam jönni, egy kép kiállitáson, ahol voltak szép képek és csúnyák is, de a legjobban a 100 lépcső tetszett amit mind kérdeztem hogy neveznek, és édesanya nem tudta és akkor én mondtam hogy Rákóczy lépcső-mint Vásáshelyen ami van, csak ez alagút volt.
Még egy érdekes dolgot csináltam, lőttem nyilvesszővel, egy naggyal, azért nem ment a célba , és a lovagnak fekete volt a maszkja és románul beszélt.
Ja és vett nekem édesanya nagy nyalokát, csokis fagyit és dzsungeles cd-t, ez volt a legjobb a kirándulásba.