2012/12/12

H-Az én szülinapom

Már 6 éves vagyok, nagyfiú és a fogam is kiesett, tehát mehetek iskolába. És amikor lett a szülinapom, akkor nem akartam elaludni délben az óvodába, mert azt hittem hozza édesanya a tortát, de nem hozta csak a következő napon. Aznap egy meglepetés partita mentünk egy játszóházba, de nem a Realba, ahol volt a Tamás szülinapi partija, hanem máshova, és megérkezett a ...Mikulás is. Nagyon örültünk és bebizonyosodott hogy léteznek krampuszok, mert a Mikulásnak volt egy papirja, és oda minden gyerekről volt felirva jó és rossz dolog is, nekem az volt hogy lassan öltözöm, de nagyon ügyes vagyok a konyhában, és segitek megteriteni az asztalt is. Zalán is nagyon élvezte, egy picit félt is, de utána ment egyedül az ajándékért, ami egy pöttyös labda volt, és egy hóember mézeskalács, amit persze meg is ettünk.
Aztán voltam ping-pong-on is, cukorka verseny volt, és amit elkaptunk az ütővel, azt megnyertük, és én meg is ettem, nagyon jó volt. De a legjobb az volt amikor szombaton jöttek a vendégek, és kaptam egy csomó ajándékot is, egy bolygos mobilt, és egy régészjátékot, amiben voltak dinocsontvázak a gipszben és ki kellett onnan kalapácsolni, és ecsettel megtakaritani, amiben Zalán is segitett.