2010/11/23

H-Sütöttünk bográcsost

Igen, én nem tudom mi az hogy főzni, az ugy volt hogy éneana este mondta hogy nézzem meg milyen paszulyt tett a narancssárga tálba, én megmostam és még azt is mondta hogy ha vizben hagyjuk, reggelre nagyobbak lesznek. És reggel mikor felkeltem, valóban a fehér közepes paszulyból lett óriás paszulyka és éneana azt mondta ebből lesz majd a babgolyás. Nem tudom miért van ennyi neve. És éneapuka rakott egy nagy tüzet, tehát sütni fogunk, és csinált egy piramist amire ráakasztottuk ezt a nagy tálat, és én dobogattam be egyenként a paszulyt, mintha kosaraztam volna. A végén éneana engedte hogy én vágjam bele a petrezselymet amit a kertből szedtünk, ollóval vágtam, és lett belőle kapoj, mert minden ami zöld és az ételbe van az kapoj. Zalán aludott addig a babakocsijában a ház előtt, nagyon szereti ott. Utána jöttek Loriék és néztünk nagyfiu filmet.