2010/11/16

Z: Szováta

Voltunk csak hárman wellness hétvégen, Hunor nélkül, édesanyám és édesapám kibabázták magukat, én is élveztem s ők is. Nagyon jó volt, én most voltam először kirándulni, lifttel, vendéglőbe, és medence mellett, a nyugányon, ja s persze a Medve tó mellett is sétáltunk. Még nem is vagyok 2 hónapos és már voltam Szováta után Radnóton és Kocsárdon is. Hunor vakáción volt de örvendtem nagyon mikor hazajött és játszott velem. Ő nem igazán akar aludni délbe amikor itthon van, de én alszom délelött is, felkelek, aztán mondogat nekem Dédi, aztán kimegyünk sétálni, megint elalszom, s aztán hazajön édesapám s Huncsi az oviból, s játszunk, este olvas édesanya esti mesét. Már 6.55 kg vagyok, elég nagy, szombaton megmutattak a messen Magyarországon-Gyuszi és Pépi keresztatáéknak-Hunornak a keresztatái. Nekem Ákos bátya, s Ela és Tani lesz, s még valaki- majd januárban visznek a templomba kereszteljenek meg.