2011/01/03

H-Jézuska szülinapja

Éneana azt mondta hogy a karácsony az Jézuskának a szülinapja, tehát  sütöttünk tortát, én el is akartam vinni a templomba a pap bácsihoz, de gondoltam aztán inkább megeszem mert csokis volt és én diszitettem fel apró kis cukorkákkal.
A Noddy könyvet is amit kaptam majdnem mind kifestettem karácsonyra, képeslapot is csináltunk ajándéknak.
Aztán mondta éneana hogy fel kell öltözzünk szépen mert megyünk a templomba mondjak verset, hangosan, és akkor elkezdődik a karácsony.Volt is nagyon sok néni és bácsi a templomba, ja és sok gyerek aki sok verset mondott, én mind kérdeztem éneanától hogy én mikor kell mondjak. Lejártak az iskolások s akkor kimentünk, én voltam az első, a pap bácsi tartotta a mikrofont, én mondtam az ovis verset, a Csingilingit de nem hallszott, s akkor mondta a pap bácsi hogy mondjam még, s én gondolkoztam s elkezdtem énekelni a Hull a hó-t, hát nem mondhattam ugyanazt, és a végén kaptunk csomagot amit láttam hogy hozott az angyal és zsákokba voltak kinn, a véce mellett :-).
S mikor hazajöttünk a templomból akkor már volt nálunk is az angyal, hozott karácsonyfát, s csak egy nagy csomagot, amiben sok minden volt, sok papir, cukorka, mandarin s kicsi csomagok, én kaptam 2 cd-t, mert nagyon sok mindent kaptam már -ezt mondja éneana éneapának.
Azt el is felejtettem hogy az oviban is volt szerep, de én szomorú voltam mert vártam hogy jöjjek haza, akkor is vettünk egy akkora pizzát amekkorát én még nem láttam, amiután voltunk megnézni a nagy karácsonyfát, s látni a Mikulást de nem láttuk.