2011/01/28

Hunor-2011 január 23

Jó volt nekem a tegnap játszottunk Mirunaval náluk a teknősbékájával s minden mással amiután éneanával megcsináltuk Zalánnak a tortáját, én kenegettem az ecsettel s nyaltam a tejszinhabot.Már egész héten készültek éneanáék, tele volt a nappali asztalokkal amik alatt bújkáltam, mert nem akartam játszani az én szobámba.Vettünk túró rudit is hogy legyen a gyerek vendégeknek-nagy Dragos, kicsi Dragos, Dani és Miruna. Aztán vasárnap reggel megérkeztek a vendégek, kaptam megint ajándékor Ioana nasatól Kinder tojást, s még autókat, pázit s sok édességet ami nem tudom hova tünt el, közben. Én akartam még játszani de éenana azt mondta kell menjünk a templomba hogy öntsék le a fejét Zalánnak, hogy aztán mehessen ő is a templomba verset mondani. El is mentünk, egy vagány autóval, amit Sanyika, Zalán keresztapukája vezetett, aztán a templomba Évi mama mellett ültem, s nem láttam éneanának csak a haját.Aztán felemeltek lássam Zalánt, mikor keresztelik, de a pap bácsi is megmutatta aztán nekünk.
Hazajöttünk, most már Mirunaekkal, s elkezdtünk játszani, aztán ettünk s kimentünk hógólyózni, aztán megint játszottunk , s épitettünk magunknak házat a kuckómból és a házikóm lett a konyha.
Hozták a tortát, volt egy másik, marcipános, amiről én mind leettem a virágokat, tata és mama nagy ijedségére, dehát finom volt, s én szeretem a marcipánt.

Itt Jani tátó mellett ültem