2011/05/23

H-Volt-nincs fekete pont

Édeanya jött Zalánnal csütörtökön az oviba értem a kicsi autóval ami most a miénk, de van egy közép is, amivel édesapuka jár az irodába. Megmutattam mindenkinek újra a kistestvérem, és siettünk haza mert jöttek vendégek, Berta néniék és a lányok nézzék meg a virágokat a kiskertbe és én hogy összeszedtem a játékaimat a szobámba-EGYEDÜL. Na de mondom az autóban hogy kaptam egy fekete pontot, de eldobtam a csúzdán, nem maradt kiragasztva a blúzomra csak a piros. Azért kaptam mert kiabáltam, valóban nem szereti édesanya se, de most az óvónéninek se tetszett. Hazamentünk, igy is kaptam szivecske csokit a vendégektől, s játszott velem Réka, fociztunk, s ettem finom apró sütit.S este azt mondtam édesanyának hogy kérem a fekete csikos blúzom hogy azzal menjek oviba, tudom én miért.


Ez az új focikapum és nagyfiú labdám