2011/05/05

H-Olyan mint Berta néni

A reggel felkeltem már 6-kor és kiáltottam hogy meg kell törölni a fenekem, mert kakiltam, s nem jött senki, úgyhogy megtettem egyedül. Visszamentem az ágyba, s jött édesanya és azt mondta hogy olyan a frizukája mint egy süninek, de én erre azt mondtam hogy olyan inkább mint a Berta nénié, már nem hosszú, mint egy királylánynak. Mikor voltunk locsolni akkor jött Berta néniékhez egy pap bácsi is.(?!)
A héten mikor kinn voltunk akkor szedtem bóbita szirmokat, amik a pitypangokból lettek-édesanya azt mondta olyan mintha mannát szednék. Itt nálunk a Liliom utcán volt egy pitypang mező, most bóbita, és a szobám ablakából láttam a reggel egy recept-rétet, az is sárga, aminek édesanya úgy mondja hogy repce, s énekel is, azt hogy-Sárgát virágzik a repce...

Zalán engem néz

Mi az a manna?