2011/06/23

H-Vakáció és kozmetika

Már elég rég nem voltam oviban, vakáció van és megyek Évimamához, mert minden gyerek a vakációban megy a nagymamájához. A héten voltunk édesanyával kozmetikán, az egy olyan hely ahol édesanyát megfestik hogy legyen szép, s ott a nénik mind kérdeztek engem románul mi van a Disney könyvemben, s adtak nekem cseresznyét s vizet a húzosból ahova oda kell tartani a poharat.
Elmentünk aztán a doktor nénihez is, de nem Bea dr.nénihez, hanem ahol festve vannak a falra rajzfilm figurák, nagyon sok gyerek volt, én játszottam egy kislánnyal, de aztán eljöttünk.
Most sokat játszom Zalánnal, adok neki játékot ha sir, és betette a Mikulást a bilibe.Még nem bilikol, csak a pelusba szokott, és én megkérdem ha pisilt, kakált vagy odaszajt, mert a kaka az kemény és a szaj az lágy. Vannak ilyen külömbségek a kolbász és a kolbi közt is, a kolbász az erös, és a kolbi az sovány, és bikás mert csip.Én szoktam most biciklizni édesanyával és édesapával az utcán a görkorcsolyám sisakjával, és nagyon gyorsan megyek, és én leszek a győző.