2011/06/02

Z-A barátnőm

A múlt héten volt nálam a barátnőm, akit születésem óta ismerem, ott voltunk mindketten a szülészeten, édeanyáinkkal eggyütt csak ő, Carla, szept.11-én született. Nagyon ügyes kislány, már mászik is-én nem, már lép, sőt jár ha fogják a kezét-én nem, és alszik éjszaka-én nem.Édesanya nem szól ehhez már semmit, sirtam is egy ideig, mert mikor éjjel felkelek azt akarom hogy ölbe vegyen, ahogy szokta-inkább édesapa. Már van fenn majdnem 4 fogam, édesapuka azt mondja olyan vagyok mint egy kalóz.Na de mi is volt Carlaval-hát beszélgettünk bébinyelven, ő a hintámba, én a kocsimba, aztán labdával is játszottunk Hunornak a focikapujába, csak Carla folyton elmászott, aztán beültettek a virágoskertbe és én kezdtem majszolni a földet-szeretem, fekete lettem tőle, de édesanya azt mondja nem baj, legalább nem leszek alergiás-nem tudom mi az, de jó ha nem leszek.