2013/07/22

H-Gernyeszegi kastélynapok és sárpataki huszárfesztivál

Voltunk a hétvégén a gernyeszegi kastélyban ami Sáromberkén túl van, ahol a gólyák vannak és Fórika Dávid is ott lakik, és én is ott maradtam náluk, de nemsokára visszatérek erre. Először a kastély, édesanya nem volt itthon este (mert bulizott) de reggeli után elindultunk, eléggé esősre állott az idő, de mire odaértünk kisütött a napsugár, mint az énekbe. Bementünk, szép kastély volt, csigalépcsőn felmentünk, s utána lejöttünk s beneveztünk egy kalandjátékra. A grófokat és kisasszonyokat kellett megkeresni mindenhol a telken, a kertben, kastélyban stb, és utána mikor mind a 6ot emgtaláltuk, mentünk és megkaptuk ezt az oklevelet és egy cukorkát, és mi voltunk a győztesek.

Utána megálltunk Sáromberkén és én ott maradtam Dávidnál, elvitt az anyukája Sárpatakra, és ott játszodtunk, ettünk kürtöskalácsot, és megnéztük a tűzijátékot is amit a kinaiak találtak ki és azt jelenti hogy bomba és játék, és utána ott aludtam náluk, és reggel mikor jött édesapa értem, nagyon szomorú voltam, és duzzogtam egész nap, és Zalán se aludott, és sirt, édesanya is, és én öleltem, de délután édesapa felhúzta nekünk a kemping sátrat a teraszon, s sütöttünk húst és miccset és ettünk kókusos málnás fagyit, tálikóból, amit mi készitettünk.