2013/07/29

Z- Nótázok és legozok,.... és nem alszok


Én ennyire szeretek nótázni s legozni, mert olyan jó, az éneket Hunitól tanultam, ezt énekelte a népdal vetélkedőn, s engem is megtanitott rá, úgy ahogy mindenre megtanit, rajzolni is, legozni is, puzzle-ozni is.
Csak aludni nem, mert nem atajot ajunni, toha, toha, inkább csinálok másvalami dolgokat, mert azt szeretem, csak édesanya és édesapa haragszik nagyon, s Dédi is, mert délután nagyon sirok, s atajot macit, s mentolos cukorkát, s ilyesmiket s ha nem kapom meg, nagyon sokat sirok, s utána kérdem hogy haragszol még mámá, s vigyorgok, s ha ő is rám vigyorog akkor már nem haragszik.
De a tegnap voltunk strandon a vikenden, s egy kicsit nehezen de elkezdtem úszni, én voltam a viziló bébi, s édesanya a viziló anyuta, azelőtt ragasztottunk feladatos könyvben matricákat, nagyon szépek voltak, csontos is volt a tit tutának, mert Huni édesapával elmentek úszni a balonban, mert ott nem voltak sokan, s aztán mentünk mi is utána, s annyit úsztam hogy elaludtak, mert mondjuk hogy én vagyok az oroszlánbébi, s alszom a strandon.