2011/11/28

H-Őszbúcsuztató&táncház

Voltunk táncházban egy este, meg kellett másznunk egy nagy hegyet, de jó volt mert nagyon sok gyerek volt, és megfogtuk egymás kezét, és énekeltük hogy "Hajlik a meggyfa", "Tekeredik a kigyó", "Csacsi húzza a kocsit", még mit..."Tolvaj vagy", "Ezt szeretem, ezt kedvelem", s még másokat is, édesanya azt mondta még visz majd ha jó leszek, mindenre ezt mondja, pedig a múlt héten álltam a sarokban is az oviban és meg is voltam itthon büntetve, nem nézhettem rajzfilmet, mert nem ettem meg a dobozkás ebédet.Na mindegy, amiután lejár a bünti úgyis megint visznek,pl.őszbúcsuztató foglalkozásra, egy könyvesboltba ahol még sosem voltam és kaptam ajándékot is, persze könyvet, "Kippkopp és a hónapok"-at, és Z-nak egy "Állatfá"-t.Tehát a foglalkozás az nagyon jó volt, voltak nagylányok s mondták mit kell csinálni-festeni, sünit csinálni gyurmából, és ragasztani a papirra is, mókust de azt hazahoztuk mert el kellett jönni már, s a végén adtam a gyerekeknek dino gumicukrot és nagyon szerették. És édesanya vett diszitő csillogót is, mert fel kell disziteni a házat, közeledik a karácsony, én már irtam is a Mikulásnak levelet, azaz rajzoltam, egy távirányitos robotot, de először lesz a szülinapom, és lesz dinos tortám, és a pajtásoknak is lesz dinokártyájuk-édesanya megmutatta szombaton.Ja és még templomba is voltunk és GYALOG sétáltunk haza, amit nem szoktunk, és én már nem birtam a lábamat, de jöttem mert egészséges, és megállottunk vegyünk kenyeret, és nyalókát, és utána Taninál is voltunk mert volt a szülinapja, én vittem neki kártyát amit a templomból hoztunk, és végig játszodtam Dragosnak a toronyával amit édesanya azt mondja hogy bébijáték, de nem az, mert én nagyon szerettem vele játszani és nem vagyok bébi :-)