2011/11/18

H&Z-Jó testvérek

Ilyen dolgokat csinálunk mi ketten pl.homokozunk, inkább ősszel szeretünk, nyáron ott állhat, vannak érdekesebb dolgok, vagy festünk eggyütt, már Z.is, mert lát engem hogy folyton a kezemben a szines ceruza.
Voltunk könyvvásáron is, vett édesanya egy napsugaras könyvet Z-nak, egy kis lovast nekem, s még magának egy tigris bábost akit Cookie-nak hivnak és még két szülinapon utána, Z-al a játszóház a heti program.
Ja és pénteken "elfelejtettem a szerelmem", az oviból de majd "megtalálom újra", ez Andrea az egyik iker, mert a testvére Krisztián, de nem voltam se hétfőn, se kedden, és édesanya azt mondja nagyon rossz vagyok mikor otthon vagyok.Tanultuk még az oviban a Jingle bells, és én énekeltem a leghangosabban, mert már régen tudtam ezt, amióta szánkoztunk az utcán.