2011/11/09

Z-Dádá köhög

Én most azt szeretem mondani a mámámámámá és a nyemnyem után ami ételt jelent, hogy dádádádádádá, azaz édesapuka, mert nagyon szeretem és nagyon várom hogy jöjjön haza és hozza Hunort is, mert édesanya és Dédi mind úgyanazokat a játékokat játsza velem: reggel az ágyban édesanya nézi a számitógépen a kötött dolgokat a facebookon, én dugom be az ujjam a háloingje gomblyukán, mert egyedül nem szeretek egy percet se ülni a kiságyamba, és sirok mig édesanya lemegy hozzon kávét a kisgyerekes-kacsás csészéjében.Aztán reggelizünk s játszok Dédivel a bödönkémmel ami a Hunoré volt, sétálok a házban, a legjobban szeretek eldobni dolgokat a szemétbe-mint édesanya a pénzt, ez vicc volt, én például a telefont a konyhai szemetesbe s a zoknikat a fürdőszemetesbe, s minden ruhát bele a szennyeskosárba.Aztán le akarok feküdni délre Dédinél, amig édesanya el van menve az oviba és tanitja a gyerekeket angolul, de nem Hunor ovijába, hanem máshova.Mikor hazajön akkor kimegyünk sétálni az utcára, s megnézzük a szomszéd kutyákat, jobbra kicsi fekete, s balra nagy barna, én mind a kettöt nagyon szeretem, majd nekünk is lesz mert Hunornak van összegyüjtött pénze háziállatokra, és majd fogunk venni mi is, édesanya azt mondja jó befektetés lesz, akkor ő üllhet nyugodtan a teraszon igya a kávéját, s mi játszodjunk a kutyával.Az jó lesz, most az nem jó hogy édesapa mind köhög, este, s éjszaka is, igaz én is, Hunor is, Dédi is, csak édesanya nem, mert ő nem betegedhet meg, mert akkor nincs aki vigyázzon ránk :-)