2011/10/14

H-Jaj de jó a dobozkás ebéd

Megkezdődött az óvoda, s a legjobb dolgok a következők-van két új óvonénim-Nóra és Iluska, nagycsoportos vagyok, régi pajtásokkal vagyunk eggyütt újra-Szilamér, Orsi, Eszter, Tecaru Robi és a többiek, és "porcios" az ebéd, azaz dobozkában kapjuk-a leves kerekben,a második téglalap- de a legeslegjobb hogy azt mondta az óvonéni hogy ügyes vagyok, és kaptam már egy arany pontot, és egy nagy csillagot. Édesanya azt mondja ő mindig tudta hogy én az vagyok, csak ....(ezt nem nekem mondja) az óvonéni nem tudta eddig. És angolunk is van, Tecaru Robinak az anyukájával aki dadus néni is volt, tanultunk Head, shoulders, és voltunk bábszinházban is, egeres és minket megijesztett a macska, ahogy vilagitott a szeme.
Én most nagyon szeretem a zöldségeket és édesanyával nézzük a receptes könyvet, este olvassuk mesét-magic englisht, és azt akarom hogy a hód legyen a barátom, és rágja le a fákat hogy csináljon akadálypályát az erdőben az őzikéknek, és a kis csigáimat megtaláltam a pohárban és tettem nekik habos vizet hogy haboljanak :-)
Közben volt Mirunának a szülinapja, jót játszodtunk még egy kislánnyal. Karórát vittünk neki mert már iskolás, egy betüs játékot és tőlem ezt a rajzot kapta.