2011/10/01

H-Sós a tenger

Valóban már rég hazajöttünk a tengerről, azóta már sóbányába is voltunk, de nagyon sok minden történt szeptemberbe, de óvodában még nem voltam, csak hétfőn fogok menni mint az egyetemisták, ezt mondja édesanya.
Tehát nagyon nehezen indultunk el a tengerre, dédi már nem is volt itthon, Zalán sirt egész nap, én voltam a templomban egész héten, játszodtunk, volt bohóc is, és kaptunk ajándékot is, kalácsot, és teát.Mikor édesanyáék összecsomagoltak mindent, s megvolt Zalánnak is a teje, akkor nem volt meg a pénz, s én sem láttam.Elindultunk, mi aludtunk, de nagyon sokat mentünk, s reggel odaértünk a tengerre, ami nagyon nagy volt, és sós és a hullámok is nagyok voltak.Mi nagyon szerettük a ház udvarán, volt kutya, macska, nyuszi, fürj s hinta is.Aztán minden reggel mentünk ki a tengerpartra, csak sétáltunk, s homokoztunk, s utána Zalán aludott, édesanya úszott, és szaladott, s édesapa szedett össze piros köveket és kagylókat.Voltunk muzejomba is, amibe ilyen rakéták s fegyverek voltak, láttunk nagy hajókat a kikötőben.