2011/10/31

H-7 napos vakáció, 5 kirándulás

Olyan jó volt ez az őszi vakáció, nem igazán volt idő unatkozni, ami mondjuk nem tudom mi, de még rajzfilmet se néztem sokat. Voltunk a borfesztiválon, ahol ettünk kolbit, s ittunk teát, bort csak édesapuka ivott.A legérdekesebb, nekem legalábbis, az indián zene és tánc volt, mert pont szombaton volt a tv-ben egy indiános film, amit édesanya nézett és volt benne egy farkas is.Tehát elmentünk a várba, de nem Segesvárra, hanem csak Vásárhelyre, és akartam szedni a parkból sárga faleveleket, de mentünk tovább, és egyszercsak szembejött velünk egy bohóc, aki lufit adott nekem, egy pillangót, a legkedvencebb állatom a kutya után. Hallottuk a zenét és arra mentünk, láttunk ponit is, de nem lovagoltunk, és megláttuk az indiánokat, nagy tollakkal a hátukon, s sok furulyával, táncoltak s énekeltek egy zöld pokrocon. Zalánnak is nagyon tetszett, folyton tapsolt, s emelte fel a kezeit, hogy EEEEEE????-mi történt?-mikor nem énekeltek.Mondjuk neki tetszik minden ének, amikor a gyerekek táncoltak s énekeltek románul, cigányul s magyarul azt is szerette, de én már nem mert fáradt voltam.
A következő kirándulás a Cinegén volt, az a szentgyörgyi hegy ami látszik a házunk udvaráról, és amiután fenn voltunk bementünk az erdőbe is, de nem láttunk őzikéket mert azok most őszi álmot alszanak, de hoztunk haza botokat és galagonyát. Nagyon szépet festettem is-indiánokat és őszi erdei fákat az új festékeimmel és ecseteimmel amiket vásároltunk a Mikulásos üzletből. És édesapuka is el volt menve, csak este jött haza és hozott perecet, és füstölt sajtot-yammi, nagyon finom.
Aztán édesanya reggel nagyon beteg volt, de úgyis elvitt Évi mamáékhoz, mert minden gyerek a vakációban megy a nagymamájához, de nem voltunk a farmon, csak mamáéknál láttam a kutyákat és a tyúkokat, de nem tojtak, de még amikor hazajöttem se gondoltam hogy mi van még hátra, hova fogunk még menni, ami a legkedvencebb helyem-SZOVÁTAAAAAA.
Én azért szeretem nagyon ott mert nagyon sokat úsztam a gyerekmedencében, de a nagyban is, és nem féltem, mert volt úszokám, csak a gőzfürdőbe nem akartam bemenni mert sötét volt és én félek a sötétben, éjszaka is mikor felkelek és sötét van akkor sirok és kiáltok édesapuka után.Most nem kiáltottam mert ott aludtunk mind egymás mellett, én Zalánnal és este és reggel mentünk a vendéglőbe ahol nagyon sok étel volt kitálalva és mi tettünk, mert nem jött a pincér néni vagy bácsi, pedig máskor ő hozta.Én este tarhonyát ettem húsival, és krémes tésztával, reggel pedig bundás kenyeret, virslit, teát s még cséréálét is.Amit nagyon szerettem az persze a fagyi volt, amit édesanya vett a medence melletti cukiba, aminek az a neve hogy pool-bar, volt mentás, csokis és erdei gyümölcsös gombóc benne, jaj és tejszinhab és ernyőcske, és kiwi, és narancs, na persze csokikrémes rúdacska is. Én mikor fagyiáruló leszek akkor ilyen fagyit fogok késziteni a születésnapomra.





Cinegei erdő